Sad urdu poetry best urdu poetry

Sad urdu poetry best urdu poetry 


 ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﻣﮑﻤﻞ ﺟﮩﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ
کہیں ﺯﻣﯿﮟ تو کہیں ﺁﺳﻤﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ
ﺗﻤﺎﻡ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺧﻠﻮﺹ ﻧﮧ ﮨﻮ
ﺟﮩﺎﮞ ﺍﻣﯿﺪ ﮨﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﮨﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ
ﮐﮩﺎﮞ ﭼﺮﺍﻍ ﺟﻼﺋﯿﮟ ﮐﮩﺎﮞ ﮔﻼﺏ ﺭﮐﮭﯿﮟ
ﭼﮭﺘﯿﮟ ﺗﻮ ﻣﻠﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﮑﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ
ﯾﮧ ﮐﯿﺎ ﻋﺬﺍﺏ ﮨﮯ ﺳﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﻣﯿﮟ ﮔﻢ ﮨﯿﮟ
ﺯﺑﺎﮞ ﻣﻠﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﮨﻢ ﺯﺑﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ
ﭼﺮﺍﻍ ﺟﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺑﯿﻨﺎﺋﯽ ﺑﺠﮭﻨﮯ ﻟﮕﺘﯽ ﮨﮯ
ﺧﻮﺩ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ ﮔﮭﺮ ﮐﺎ ﻧﺸﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ
ندا فاضلی

اب کوئی شخص مسلسل مجھے سونپا جائے
دل محبت میں قناعت سے نکل آیا ہے‏تم میرے لیے اتنے پریشان سے کیوں ہو...
میں ڈوب بھی جاتا تو کہیں اور ابھرتا...ہمارا جلنا یا بجھنا معاملہ ہی نہیں
ہوا کے دوش پہ جو حبس ہے مصیبت ہےہجر دیکھا ہے کبھی ؟ تم نے گزارے ہیں کبھی؟
تھور کی ترش زمینوں میں کبھی کھار کے دن
جانا چاہتے ہو ۔؟ چلیں ٹھیک ، سفر خوب رہے 
اب نہ راتیں ہیں منانے کی - - -نہ اصرار کے دن
شاد مردانوییوں تو سر پہ آسماں ، قدم تلے زمیں بھی ہے
تو نہیں اگر تو ۔۔۔۔۔۔ یہ جہاں لے کے کیا کروں‏تیرا مغرور ہو جانا بجا تھا
مجھے تجھ سے محبت ہوگئی تھیکل شب خدا کے ساتھ بڑی گفتگو رہی۔۔۔!
ڈر مت ! ترے ستم کا کہیں ذکر تک نہ تھامیں تنہاٸی پسند نہیں ہوں
 ہاں مگر بناوٹی رشتوں سے دم گھٹتا ہے میرا🖤خود کو بھی کر دیتے ہیں فراموش
جب تجھے سوچتے ہیں بڑی فرصت سے
تُو ہمارا منتظر نہیں ہے نہ سہی مگر
تیری راہ ہم دیکھتے ہیں بڑی حسرت سے...💔 بے وفائی کا دکھ نہیں مجھے 💔
                                   
  💔 بس کچھ لوگ ایسے تھے جن سے امیدیں بہت تھیمیں جانتا ہوں ممکن نہیں وصال مگر
نکلتا بھی نہیں دل سے ترا خیال مگر
تو ہی بتا کہیں ملے ہیں کبھی ہم تم سے
ہمیں تو یاد نہیں یہ بھی ہے اک سوال مگر






💗💗محسن💗💗بیچ آیا ہوں بازار میں روٹی کے لیے
اِک انگوٹھی تھی میرے پاس نشانی والی
حُسن اِترا کے گزرتا ہے گلی سے میری
لاؤ نا تصویر میری وہ پرانی والی





💗💗محسن💗💗رنگ روپ اسکا اجڑا نقش و نگار بگڑے
کملا کے رہ گیا ھے !!! وہ باغ باغ لڑکا
ہر بات اس کی رد ھے ہر بات اس کی ناقص 
جاہل بھی ھو گیا وہ۔۔ حاضر دماغ لڑکا‏کہاں کہاں سے مٹاؤ گے__یادیں میری😔
ہم تو تجھے ہر موڑ پہ یاد آئیں گے💔😢جدا ہوئے ہیں بہت لوگ ایک تم بھی سہی 😊
اب اتنی بات پہ کیا زندگی حرام کریں 🖤او مست نازِحسن تجھے کچھ خبر بھی ہے۔۔
تجھ پہ نثار ہوتے ہیں کس کس ادا سے ہم  
جگر مراد آبادیارے ہم تو چاہتے ہیں لوگ ہم سے نفرت کریں💯_________#محبت بھی کون سا لوگ سچی کرتے ہیں❤️👉👈💔‏کوئی کچ دی ................ ونگ ماہیا
جان وی حاضر اے ...... زرا ہس کے تے منگ ماہیا..

Post a Comment

0 Comments